Speaker

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΪΚΑΣ

Σύμβουλος Στρατηγικής και Αρχιτεκτονικής Προϊόντων -

Ο Δημήτρης Καΐκας γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1977 και σπούδασε στο τμήμα Γεωλογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Από νεαρή ηλικία ξεκίνησε την αναζήτηση του στη σχεδίαση ηλεκτρονικών κυκλωμάτων και την ανάπτυξη λογισμικού, μέσα από την οποία απέκτησε βαθιά εμπειρία στην αρχιτεκτονική πολύπλοκων real time συστημάτων ελέγχου. Έχει διατελέσει Τεχνικός Διευθυντής καθώς και ιδρυτικό μέλος σε εταιρείες κατασκευής ηλεκτρονικών συστημάτων, με σημαντικό έργο τόσο στην έρευνα και ανάπτυξη όσο και τη στρατηγική των προϊόντων τους. Έχει εργαστεί ως εκπαιδευτικός διδάσκοντας Αναλογικά και Ψηφιακά Ηλεκτρονικά και Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών. Επίσης διατελεί σύμβουλος στρατηγικής και αρχιτεκτονικής προϊόντων σε startups στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Στο ενεργητικό του περιλαμβάνονται υλοποιήσεις μοντέλων ενεργειακής και ποιοτικής βελτιστοποίησης λειτουργίας συστημάτων βιομηχανικής ψύξης καθώς και αρχιτεκτονικών διασύνδεσης μηχανών, επιχειρησιακών διαδικασιών και ανθρώπων σε cloud based ενοποιημένα πλαίσια διαχείρισης, σε ένα ευρύ φάσμα επαγγελματικών κλάδων με υψηλές απαιτήσεις στην ασφάλεια λειτουργίας.

Το θέμα της ομιλίας του...

Οι νέοι αντιμέτωποι με τις σύγχρονες τάσεις στη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών. Από την ιδέα στην αγορά.

Η ομιλία θα αναπτυχθεί πάνω σε δύο βασικούς άξονες: 1. Πως μετασχηματίζουμε τις ιδέες και τις γνώσεις μας σε προϊόντα και υπηρεσίες και κατ’ επέκτασιν πως δημιουργούμε αγοραστική αξία (product value) 2. Ποια είναι τα βήματα και τα προσόντα που απαιτούνται από έναν νέο επιστήμονα για να αναπτύξει επιχειρηματική δραστηριότητα Μέσα από παραδείγματα θα αναπτύξουμε τα στάδια και τα προαπαιτούμενα στη διαδικασία μετάβασης από την τεχνολογική καινοτομία στην εμπορική εκμετάλλευση μιας ιδέας, και θα εξετάσουμε τους παράγοντες που συνεισφέρουν θετικά, σε αντιδιαστολή με εκείνους που λειτουργούν ανασταλτικά στη μετάβαση από την επιστημονική στην επιχειρηματική δραστηριότητα.